📞 بخش اول: مبانی و اصول ارتباط مؤثر 

 

۱. ارتباط مؤثر با مشتری چیست؟

پاسخ: فرآیند تبادل اطلاعاتی است که شفاف، همدلانه و متمرکز بر حل مشکل مشتری باشد و منجر به درک متقابل و ایجاد اعتماد شود.

 

۲. هدف اصلی ارتباط مؤثر با مشتری چیست؟

پاسخ: ایجاد وفاداری بلندمدت، افزایش رضایت مشتری (CSAT) و در نهایت افزایش ارزش عمر مشتری (CLV).

 

۳. سه رکن اصلی ارتباط مؤثر کدامند؟

پاسخ: ۱. گوش دادن فعال، ۲. همدلی (Empathy)، ۳. وضوح و شفافیت در پیام‌رسانی.

 

جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید 

09015034353

آکادمی برتر کسب و کار و کارآفرینی

 

 

 

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب