مدیریت نیرو در کسب و کار یک فرآیند حیاتی است که به موفقیت یا شکست یک سازمان کمک می کند. این فرآیند شامل استخدام، آموزش، انگیزش و حفظ کارکنان میشود.
بخش اول: استخدام و جذب نیرو
چگونه فرآیند استخدام را کارآمدتر کنیم؟
جواب: با استفاده از سیستمهای ردیابی متقاضی (ATS) و ابزارهای آنلاین، همچنین شفافسازی شرح وظایف شغلی میتوان این فرآیند را بهبود بخشید.
چه سوالاتی را در مصاحبه شغلی بپرسیم؟
جواب: سوالات رفتاری و موقعیتی برای سنجش توانایی حل مسئله و انطباق با فرهنگ سازمانی.
چگونه افراد با استعداد را جذب کنیم؟
جواب: با ارائه یک محیط کاری جذاب، حقوق و مزایای رقابتی، فرصتهای رشد و یک فرهنگ شرکتی مثبت.
جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید
09015034353