مدیریت نیرو در کسب و کار یک فرآیند حیاتی است که به موفقیت یا شکست یک سازمان کمک می کند. این فرآیند شامل استخدام، آموزش، انگیزش و حفظ کارکنان می‌شود. 

 

بخش اول: استخدام و جذب نیرو

 

چگونه فرآیند استخدام را کارآمدتر کنیم؟

 

جواب: با استفاده از سیستم‌های ردیابی متقاضی (ATS) و ابزارهای آنلاین، همچنین شفاف‌سازی شرح وظایف شغلی می‌توان این فرآیند را بهبود بخشید.

 

چه سوالاتی را در مصاحبه شغلی بپرسیم؟

 

جواب: سوالات رفتاری و موقعیتی برای سنجش توانایی حل مسئله و انطباق با فرهنگ سازمانی.

 

چگونه افراد با استعداد را جذب کنیم؟

 

جواب: با ارائه یک محیط کاری جذاب، حقوق و مزایای رقابتی، فرصت‌های رشد و یک فرهنگ شرکتی مثبت.

 

جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید 

09015034353

آکادمی برتر کسب و کار و کارآفرینی

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب