بخش ۱: سوالات عمومی درباره مهارت‌های ارتباطی

 

    مهارت‌های ارتباطی چیست؟

    مهارت‌های ارتباطی به توانایی درک، انتقال و دریافت مؤثر اطلاعات، ایده‌ها و احساسات اشاره دارد.

 

    چرا مهارت‌های ارتباطی در کسب و کار حیاتی است؟

    این مهارت‌ها به ایجاد روابط قوی، حل تعارضات، بهبود بهره‌وری تیم، افزایش فروش و ارتقای رهبری کمک می‌کنند.

 

    تفاوت بین ارتباط کلامی و غیرکلامی چیست؟

    ارتباط کلامی شامل کلمات گفته یا نوشته‌شده است، در حالی که ارتباط غیرکلامی شامل زبان بدن، لحن صدا، حالات چهره و تماس چشمی است.

 

جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید 

09015034353

 

 

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب