بخش اول: مفاهیم و استراتژی‌های پایه

 

۱بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای تبلیغ محصولات یا خدمات از کانال‌های آنلاین مانند وب‌سایت، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو استفاده می‌کند.

 

۲چرا بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک ضروری است؟ بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها اجازه می‌دهد با بودجه کمتر به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند، عملکرد کمپین‌ها را اندازه‌گیری کنند و با مشتریان ارتباط موثرتری برقرار کنند.

 

۳مهمترین بخش یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟ تعریف دقیق مخاطب هدف، شناسایی اهداف بازاریابی و انتخاب کانال‌های مناسب.

 

۴سفر مشتری (Customer Journey) چیست؟ مراحلی که یک مشتری از آگاهی نسبت به یک محصول تا خرید و وفاداری به آن طی می‌کند.

 

جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید 

09015034353

 

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب