بخش اول: آمادهسازی و درک مشتری
۱. مهمترین گام در مذاکره فروش چیست؟
آمادهسازی. تحقیق در مورد مشتری، محصول و رقبا.
۲. چه اطلاعاتی را باید قبل از مذاکره جمعآوری کنیم؟
نیازهای مشتری، مشکلات فعلی او، بودجه، تصمیمگیرندگان و اهداف بلندمدت.
۳. چگونه میتوانیم نیازهای واقعی مشتری را کشف کنیم؟
با گوش دادن فعال و پرسیدن سوالات باز مانند "بزرگترین چالش شما چیست؟" یا "چه چیزی برای شما اهمیت دارد؟".
۴. گوش دادن فعال (Active Listening) چیست؟
تمرکز کامل بر صحبتهای طرف مقابل، تأیید آنچه گفته شده و پرسیدن سوال برای درک عمیقتر.
جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید
09015034353