بخش اول: مفاهیم و استراتژیهای پایه
۱. بازارسازی (Go-to-Market Strategy) چیست؟
بازارسازی یک برنامه عملیاتی است که به صورت دقیق مشخص میکند چگونه یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده و آن را به دست مشتریان برسانید.
۲. چرا بازارسازی برای یک محصول جدید حیاتی است؟
بازارسازی به شما کمک میکند تا با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، محصول را به بازار عرضه کنید، ریسک شکست را کاهش دهید و از مزیت رقابتی بهرهمند شوید.
۳. تفاوت بازاریابی و بازارسازی چیست؟
بازارسازی یک استراتژی جامع برای عرضه محصول است، در حالی که بازاریابی بخشی از آن بوده و به فعالیتهای تبلیغاتی و ترویجی میپردازد.
۴. مهمترین بخش یک استراتژی بازارسازی موفق چیست؟
شناخت دقیق بازار هدف و مشتریان ایدهآل (Ideal Customer Profile).
جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید
09015034353