بخش اول: مفاهیم و استراتژی‌های پایه

 

۱بازارسازی (Go-to-Market Strategy) چیست؟

بازارسازی یک برنامه عملیاتی است که به صورت دقیق مشخص می‌کند چگونه یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده و آن را به دست مشتریان برسانید.

 

۲چرا بازارسازی برای یک محصول جدید حیاتی است؟

بازارسازی به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصول را به بازار عرضه کنید، ریسک شکست را کاهش دهید و از مزیت رقابتی بهره‌مند شوید.

 

۳تفاوت بازاریابی و بازارسازی چیست؟

بازارسازی یک استراتژی جامع برای عرضه محصول است، در حالی که بازاریابی بخشی از آن بوده و به فعالیت‌های تبلیغاتی و ترویجی می‌پردازد.

 

۴مهمترین بخش یک استراتژی بازارسازی موفق چیست؟

شناخت دقیق بازار هدف و مشتریان ایده‌آل (Ideal Customer Profile).

 

جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید 

09015034353

آخرین مطالب

پربازدیدترین مطالب

محبوب‌ترین مطالب