بخش اول: مفاهیم و اهداف اصلی
۱. تحلیل رقبا چیست؟
تحلیل رقبا فرآیند شناسایی رقبا، ارزیابی نقاط قوت و ضعف آنها و مقایسه آنها با کسب و کار خود است.
۲. چرا تحلیل رقبا مهم است؟
به شما کمک میکند مزیتهای رقابتی خود را شناسایی کنید، شکافهای بازار را پیدا کنید و استراتژیهای موثرتری تدوین کنید.
۳. هدف اصلی تحلیل رقبا چیست؟
درک بازار، پیشبینی حرکتهای رقبا و تصمیمگیریهای آگاهانه برای رشد کسب و کار.
۴. چه نوع رقبایی وجود دارد؟
رقبای مستقیم (که محصول یا خدمات مشابهی را به همان بازار ارائه میدهند) و رقبای غیرمستقیم (که محصول متفاوتی دارند اما نیاز مشتری را به شیوه دیگری برطرف میکنند).
جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید
09015034353