۱. چه چیزی یک مدیر خوب را از یک مدیر عالی متمایز می کند؟ یک مدیر خوب وظایف را به درستی انجام می دهد، اما یک مدیر عالی الهام بخش است و تیم خود را توانمند می سازد تا به بهترین عملکرد خود برسند.
۲. چگونه می توان یک فرهنگ سازمانی مثبت ایجاد کرد؟ با شفافیت، احترام متقابل، قدردانی از تلاش ها و ایجاد فرصت برای رشد و یادگیری.
۳. بهترین راه برای تفویض اختیار چیست؟ با اعتماد به تیم، ارائه دستورالعمل های روشن و فراهم کردن منابع لازم برای موفقیت.
۴. چگونه می توان با کارمندان مشکل ساز برخورد کرد؟ با تعیین انتظارات واضح، ارائه بازخورد سازنده و در صورت لزوم، برنامه ریزی برای بهبود عملکرد.
۵. مهم ترین مهارت یک مدیر موفق چیست؟ مهارت های ارتباطی قوی و هوش هیجانی.
۶. چگونه می توان انگیزه تیم را بالا نگه داشت؟ با تعیین اهداف چالش برانگیز، پاداش دهی مناسب و شناخت و تقدیر از موفقیت ها.
جهت تهیه جزوه کامل با ما در تماس باشید
09015034353